tisdag 8 maj 2012

Första Inlägget

Nu så nu är det dags! Första riktiga inlägget i min blogg.

Idéen till den här bloggen fick jag efter att min kollega sa att jag alltid var ute och hittade på saker och hon önskade att hon hade bara 10%  av den kollen på saker som jag har. Hmm tänkte jag, och så var idéen på en blogg född.

Ibland får jag bara idétorka men vill ut och göra något. Dessa gånger har jag letat efter utflyktsmål eller sakaer att göra på nätet och faktist inte hittat något. Då slutar det oftast med att vi tar bilen, jag och min sambo då, och sen hittar vi egna vägar och utflyktsmål.
Nu tänker jag försöka samla dessa utflyktsmål här på denna sida, med bilder och kommentarer och tips. Kanske att det finns fler som har idétorka ibland och behöver få ett tips. Hur många gånger har man inte haft gäster och så ska man visa dem runt där man bor och sen står det helt still i huvudet, inga idéer alls... 

Har du själv idéer, platser som du har besökt eller som du är nyfiken på men aldrig besökt, lägg gärna en kommentar så hjälps vi åt.

Dags att planera första utflykten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar